Camins celebra l’acte de cloenda i presenta els recursos pedagògics
with No hi ha comentaris

El projecte de mentoria social Camins va celebrar, dimecres 13 de novembre de 2019, l’acte de cloenda a la Sala Segimon Serrallonga.

La cloenda de Camins serà el 13 de novembre a la Sala Segimon Serrallonga
with No hi ha comentaris

Acaba el projecte de mentoria social Camins, i ho fa amb un acte de cloenda el proper dimecres 13 de novembre a les 18.30h.

Sumia: ‘Camins ha estat l’inici de tot i el punt al qual sempre voldré tornar’
with No hi ha comentaris

Entrevista a Sumia el Bachiri, graduada en Infermeria a la FCSB. Des de fa dos anys és una de les impulsores del projecte Camins.

El projecte de mentoria social celebra l’acte de tancament del segon curs
with No hi ha comentaris

El projecte de mentoria social de la UVic-UCC Camins va presentar dijous passat els resultats dins l’acte de tancament del segon curs.

“Cruïlles: Apoderament amb perspectiva intercultural i de gènere”
with No hi ha comentaris

El CEIG i DIXIT Vic presentaran la taula rodona “Cruïlles: experiències d’apoderament amb perspectiva intercultural i de gènere”.

Comunicació no violenta i efectes en les relacions de mentoria
with No hi ha comentaris

Laura Giménez-Gual dinamitza la cinquena trobada grupal de Camins, on es treballa la comunicació no violenta i l’assertivitat.

El secretari d’Immigració visita la UVic per conèixer el projecte Camins
with No hi ha comentaris

El secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, Oriol Amorós, visita la UVic per conèixer el projecte Camins.

Camins: Experiències educatives com a material pedagògic
with No hi ha comentaris

La quarta trobada grupal de Camins se celebra amb l’excepcionalitat del rodatge dels materials pedagògics que s’obtindran.

Formació específica de mentoria i rol de la persona mentora
with No hi ha comentaris

Nerea Arechaga, psicòloga social i terapeuta familiar, dinamitza una formació específica per a mentores i referents del projecte Camins.

3a trobada de Camins: Reflexionem sobre les trajectòries educatives
with No hi ha comentaris

Tercera trobada grupal de Camins a càrrec de Núria Simó Gil, pedagoga i professora a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes.

Camins rep la primera jornada formativa a càrrec de Lo Relacional
with No hi ha comentaris

Primera jornada formativa de Camins a la Masia Mas Molines (Girona) impartida per Lo Relacional, Patricia Fuentes i Desiré Rodrigo.

2a trobada grupal de mentores i participants del projecte Camins
with No hi ha comentaris

Segona trobada grupal de Camins liderada per Gerard Coll-Planas, director del CEIG i coordinador del projecte Camins.

La UVic-UCC i la Fundació “la Caixa” signen un conveni de col·laboració
with No hi ha comentaris

La UVic-UCC i la Fundació Bancària “la Caixa” han signat un conveni de col·laboració per impulsar el projecte de mentoria social Camins.

Camins. Projecte de mentoria amb perspectiva intercultural i de gènere
with No hi ha comentaris

Camins és un projecte de mentoria entre noies joves d’origen marroquí d’Osona que incorpora una perspectiva intercultural i de gènere.

Primera trobada grupal de mentores i participants del projecte
with No hi ha comentaris

Primera trobada grupal de Camins, projecte de mentoria entre iguals adreçat i protagonitzat per noies d’origen marroquí.

La UVic-UCC i l’Institut Català de les Dones signen un conveni de subvenció
with No hi ha comentaris

La UVic-UCC i l’ICD van signar un conveni per subvencionar les activitats del 2018 relacionades amb els Estudis de Gènere.

Míriam Hatibi parla d’islamofòbia de gènere a la cloenda de Camins
with No hi ha comentaris

Míriam Hatibi, la jove activista, parla d’islamofòbia de gènere a l’acte de cloenda del projecte Camins en el marc de la prova pilot.

Camins, projecte de mentoria intercultural i de gènere
with No hi ha comentaris

Camins, projecte amb perspectiva intercultural i de gènere amb l’objectiu de fomentar l’èxit educatiu entre noies joves d’origen marroquí.