La cloenda de Camins serà el 13 de novembre a la Sala Segimon Serrallonga

with No hi ha comentaris

Després de més de dos anys en funcionament, acaba el projecte de mentoria social Camins, i ho fa amb un acte de cloenda el proper dimecres 13 de novembre a les 18.30h a la Sala Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic. L’acte permetrà explicar el projecte, presentar la guia educativa com a element pedagògic i projectar el material audiovisual que forma part del material formatiu desenvolupat.

A més, l’acte comptarà amb una taula rodona moderada per Olfat Khannous, i que comptarà amb les intervencions de Kawthar Bouabouch (mentora del projecte i estudiant de Treball Social), Carme Brugarola (assessora de Llengua i Cohesió Social) i Meri Payán (tècnica de Diversitat i Ciutadania de l’Ajuntament de Torelló) que reflexionaran sobre aportacions i reptes que s’obren ara que acaba el projecte.

L’acte de cloenda és obert a tot el públic. Cal inscriure’s prèviament en el següent enllaç: https://forms.gle/pxtXGbQUG9f3S4hJ8

Camins, coordinat pel Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere de la UVic-UCC, va néixer el setembre de 2017 amb l’objectiu de fomentar trajectòries d’èxit educatiu entre noies joves d’origen marroquí de la comarca d’Osona, després d’haver detectat dificultats per continuar els estudis postobligatoris per la manca de referents i d’informació.

El projecte ha estat finançat per l’Obra Social “La Caixa”, amb el suport de l’Institut Català de les Dones i DIXIT. Camins compta, també, amb la col·laboració dels Ajuntaments de Vic, Manlleu i Torelló i del Consell Comarcal d’Osona.