“Cruïlles: Apoderament amb perspectiva intercultural i de gènere”

with No hi ha comentaris

El 27 de juny, el Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere i DIXIT Vic presentaran la taula rodona “Cruïlles: experiències d’apoderament amb perspectiva intercultural i de gènere”. Durant la sessió, que s’emmarca dins de “Camins: projecte d’acompanyament entre iguals”, es presentaran experiències d’acompanyament entre iguals i es debatran els reptes en el camp de l’apoderament de joves d’origen divers.

L’acte estarà moderat per Cheima El Jebary, treballadora social, estudiant del màster de Recerca en Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Durant l’acte es clourà el segon curs del projecte “Camins” i es donaran a conèixer les experiències de Catàrsia, un col·lectiu de joves de Catalunya de descendència asiàtica nascut el 2018, i les de Drom Kotar Mestipen, una entitat sense ànim de lucre amb més de 17 anys d’experiència que lluita per la promoció de la dona gitana i el seu poble.

Data: 27 de juny de 2019 de les 17 a les 19 h.

Lloc: VicJove, Oficina Jove d’Osona (carrer del Bisbe Morgades, 15. Vic).

Inscripció: Les places són limitades i cal inscripció prèvia emplenant el següent formulari.

Organització: DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials i Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere de la UVic-UCC.