Primera trobada grupal de mentores i participants del projecte

with No hi ha comentaris

El passat 14 de desembre, va tenir lloc, al Campus Miramarges de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, la primera trobada grupal de Camins, projecte de mentoria entre iguals adreçat i protagonitzat per noies d’origen marroquí, en la qual es van conèixer les mentores i participants d’aquest curs.

El projecte Camins, s’engega aquest any amb la participació d’un grup de 30 estudiants universitàries, de les quals, 20 d’elles exerciran com a mentores de 20 noies estudiants de secundària. Mentores i participants en el projecte són noies d’origen marroquí dels municipis de Vic, Manlleu i Torelló. La sessió es va iniciar donant la benvinguda a les noves incorporacions i amb la de l’equip motor, responsable de la coordinació de Camins, liderat des del Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere de la UVic-UCC.

A través de diferents dinàmiques participatives les assistents a la sessió van conèixer a la resta de participants en el projecte, establint-se les parelles per la mentoria, així com els detalls de l’organització, comunicació i coordinació del mateix. Per últim, es va aprofitar la trobada per tal realitzar una activitat amb la finalitat de començar a treballar amb el branding i la imatge del projecte entre totes les mentores i participants.

Aquestes trobades grupals tenen una periodicitat mensual i són l’espai col·lectiu on mentores i participants es troben per treballar conjuntament al voltant de diferents temes del seu interès. La segona trobada grupal d’aquest curs està programada pel proper 18 de gener.

Més informació sobre Camins fent clíck aquí.