2a trobada grupal de mentores i participants del projecte Camins

with No hi ha comentaris

El passat 18 de gener, va tenir lloc, al Campus Miramarges de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, la segona trobada grupal de Camins, projecte de mentoria entre iguals adreçat i protagonitzat per noies d’origen marroquí i liderat pel Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (CEIG), en la qual es va dur a terme una sessió formativa sobre temes d’interseccionalitat.

Aquesta sessió estava dirigida al grup de mentores (30 noies estudiants universitàries) i participants (20 noies estudiants de secundària) que viuen en els municipis de Vic, Manlleu i Torelló.

La primera part de la sessió, liderada per Gerard Coll Planas, director del CEIG i Coordinador del projecte Camins, consistia en una introducció al concepte d’“interseccionalitat” com a perspectiva a la que apropar-se a l’estudi de  les diverses dimensions que conformen la identitat social.

En una segona part, liderada per Gloria García-Romeral, sociòloga i responsable de gestió del projecte Camins, es va dur a terme una dinàmica anomenada Relief Maps, eina metodològica que permet estudiar i representar gràficament desigualtats socials des d’una perspectiva interseccional.

Les sessions grupals tenen una periodicitat mensual i són trobades on es reuneixen tant mentores com participants per a tractar i treballar diferents temes d’interès comú. La propera trobada (tercera) està programada pel dia 22 de febrer de 2019.

Més informació sobre Camins fent clíck aquí.