Publicat per 22 de febrer de 2018
El seminari forma part del Programa MID endegat aquest curs a la ciutat de Vic a iniciativa de la Universitat i aplega mestres totes les escoles de la ciutat i professorat de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes. Al llarg d’aquesta nova sessió de seminari, les persones assistents es van centrar en la construcció de la identitat professional del mestre tot fent palesa la coordinació escoles-facultat en el marc de les pràctiques de mestre.

Tot plegat en el que ja és un pont més entre les escoles i la universitat per matisar la formació inicial dels i les mestres.

D’aquesta manera, i dins del marc de les pràctiques de mestre, les persones que es reuneixen periòdicament en aquesta ocasió vam reflexionar sobre les responsabilitats dels tutors i tutores de l’escola i els de la facultat en relació a les pràctiques dels futurs i futures mestres. I tots plegats vam coincidir en la importància de teixir vincles escoles-facultat, uns vincles que troben ja una primera evidència en el mateix Seminari MID. I és que trobades com la de l’altre dia reforcen la complicitat entre les escoles i la facultat en la formació dels futurs i futures mestres.

Altres notícies sobre el tema relacionades en aquest lloc:

Es presenta el Programa MID (Mentoratge i Identitat Docent) de la FETCH

Una resposta a “Dimecres passat a la UVic mestres de les escoles de Vic i professorat de la FETCH en van reunir novament dins del marc del Seminari MID