Grups de treball i Seminaris

PROJECTES D’INICIATIVA CIFE

Seminari 0-6 Educació infantil (14a edició)

Coordinació: Margo Prims i Míriam Ortiz

El Seminari pretén mantenir en contacte diversos àmbits professionals del món de l’educació: mestres de la llar d’infants, de la segona etapa 3-6 i experts en temàtiques diverses. Vol esdevenir un enllaç entre la reflexió teòrica i la pràctica pedagògica.

Seminari d’Educació visual i Plàstica (3a edició)

Coordinació: Judith Camps i Gemma Oriol

Espai de trobada i de reflexió de mestres i artesans inquiets per l’educació visual i plàstica que volen fomentar la introducció de les tècniques artesanes a l’escola. A través del seminari es pretén afavorir i potenciar la creativitat, l’esperit crític i el desenvolupament de les capacitats i competències pròpies de l’àmbit artístic de tot l’alumnat, establint un vincle amb artesans de l’entorn més proper.

Grup de treball: Investigar a l’aula (2a edició)

Coordinació: Jordi Martí, David Segalés, Isabel Jiménez

El grup de treball neix amb la voluntat d’oferir recursos didàctics al professorat que donin suport a la planificació, implementació i reflexió sobre la investigació a l’aula amb els alumnes. El grup de treball elaborarà una guia
d’orientacions didàctiques i materials annexos de suport, per als moments de planificació d’investigacions a l’aula,
intervenció a l’aula i reflexió pedagògica post-intervenció.

Grup de treball: Didàctica de les matemàtiques (5a edició)

Coordinació: Isabel Sellas i Montserrat Prat

Espai de trobada per treballar la millora de les competències matemàtiques del professorat per contribuir a l’increment de l’èxit educatiu de l’alumnat i afavorir la interacció entre professionals de l’educació de diferents etapes: infantil, primària, secundària i universitat.

PROJECTE VINCULAT A LA FETEP

Seminari MID (Mentoria i Identitat Docent) 5a edició

Coordinació: Antoni Portell

El seminari ofereix espais de reflexió pedagògica on mestres, professorat de la FETEP i estudiants de primer del grau de mestre debaten temàtiques pedagògiques d’actualitat, aspectes emergents de la vida de l’aula i temes
relacionats amb les assignatures que es vinculen amb l’estada. Es tracta de mantenir la interacció participada escola-universitat centrant-ho en l’acompanyament de l’estudiant per tal que se senti protagonista dels seus aprenentatges. Amb la col·laboració dels ajuntaments de Vic, Gurb, Manlleu i Calldetenes.

Per a més informació, cliqueu al següent enllaç SEMINARIS I GRUPS DE TREBALL 2324.