Bohemian Rapsody with body percussion amb Santi Serratosa

Publicat per 12 de març de 2018
Amb un representatiu grup de mestres que han participat als diferents cursos de percussió corporal que en Santi Serratosa està duent a terme des de ja fa alguns anys a través del CIFE creen una interessant coreografia sota el guiatge del conegut músic i percussionista. L’activitat es va dur a terme el passat diumenge dia 4 de març.

Sota el títol de “Creativitat i composició coreogràfica a l’aula”, la trobada pedagògica va tenir com a  com a punt de partida la coreografia que es va treballar el trimestre passat en el curs de percussió corporal organitzat a través del CIFE de la UVic. Amb l’objectiu de desenvolupar la creativitat i la composició musical i coreogràfica, es van treballar dinàmiques i estratègies que van permetre als assistents proposar-se anar una mica més enllà amb els seus alumnes.

La cançó que el batería, musicoterapeuta i expert en precussió corporal, Santi Serratosa, va proposar que es treballés, i amb la qual es va jugar i a partir de la qual es va crear i riure va ser Bohemian Rhapsody de Queen. D’aquesta manera, la jornada va completar-se  amb el rodatge del vídeo de percussió corporal que recollia el resultat final de tota la trobada i que us enllacem a continuación:

El lloc escollit per a la representació d’aquesta interessant coreografia va ser el Recinte La fàbrica, a Sant Miquel de Balenyà, un innovador recinte d’activitats creatives format per tres nuclis: l’edifici de la fàbrica, les granges i el camp. Es tracta d’una iniciativa autofinançada i autogestionada amb vocació de ser un centre d’activitats d’emprenedoria i de creativitat al servei de la comarca d’Osona i, sens dubte, de tot el territori.

En aquests moments i amb més de set edicions del curs a Vic, Olot, Barcelona i Granollers, amb en Santi Serratosa des del CIFE estem ja preparant noves propostes formatives que puguin donar continuïtat i aprofundir la seva formació a la gran quantitat de mestres que s’han format en aquest mètode arreu de Catalunya.