Premi Llegim Ciència – (PLC-UVic):

En aquest projecte es treballa una novel·la científica diferent en cada edició. El professorat acompanya a l’alumnat per la lectura d’una novel·la i un cop llegida, escriuen relats que responen a una de les dues modalitats formulades segons cadascun dels tríptics on hi ha les bases del certamen literari. Posteriorment fan entrega dels relats i els presenten i el jurat fa una exhaustiva valoració a fi de fer l’entrega dels guardons als millors relats de cada modalitat i categoria, en una data concreta on es convida a l’autoria, a l’aula magna de la UVic-UCC. El PLC-UVic va dirigit a 3r i 4t d’ESO.

En cas de voler conèixer les novel·les que es proposen com a possibles candidates per a fer la 10a edició del PLC-UVic premeu al següent enllaç. Això us redirigirà al blog del Premi LLegim Ciència (PLC-UVic) – Clic aquí

1- podeu escriure a través del menú superior Contacte

2-enviant un correu a tlc@uvic.cat

Atenció que a l’adreça electrònica anterior hi ha les lletres T L C en minúscula, que són les inicials de tertúlies de literatura científica; sobretot que no hi hagi confusió amb l’acrònim tic.

A cada peu de pàgina que conformen els blogs de les TLC-UVic i del PLC-UVic hi podeu llegir una cita destacada per part d’alguna personalitat que elogia la lectura.

Hi ha gent que diu que no li agrada llegir contes, però no he trobat mai ningú a qui no li agradi escoltar-los. Aidam Chambers