Si quieres leer la versión en castellano haz clic aquí: ESP

Donem a conèixer el Programa Ciència i Societat (PCiS) de la UVic-UCC

El Programa Ciència i Societat (PCiS), és una proposta d’innovació docent dirigida a estudiants universitaris, preuniversitaris i públic en general, amb la finalitat de promoure la lectura d’obres de divulgació científica i que a partir de lectures amenes i reflexives es pugui conèixer a l’autoria i aprendre ciència. Actualment s’hi desenvolupen dos projectes, els quals són les Tertúlies de Literatura Científica (TLC-UVic) i el Premi Llegim Ciència (PLC-UVic).

A continuació es mostren les dates i on s’ha presentat el Programa Ciència i Societat (PCiC) així com exposicions que s’han dut a terme com a activitats complementaries dins d’aquest mateix programa:

PRESENTACIONS:

Libro de actas: Programa Ciencia y Sociedad UVic-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Científica (TLC) – Proyecto Leemos Ciencia (PLC) Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-) Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

Thomson Reuters-  Tertulias de Literatura Científica (TLC) y Premio Leemos Ciencia (PLC): Innovación docente y despertar de vocaciones científico-tecnológicas. Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-) Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

el mes de maig de 2021 es planifica de presentar  el Programa Ciència i Societat (PCiC)  a dos congressos
1- a la 11ª ed del Congreso CUICIID 2021 (Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia), organizado por la revista SCOPUS ‘Blibliotecas. Anales de investigación’ y Fórum XXI. 6 y 7 de octubre 2021. Cuba.
2-  Congreso de Comunicacion Social de la Ciencia  informació

Convocatòria de propostes del 29 setembre a 21 d’octubre de 2021 . Cosmocaixa Barcelona.

EXPOSICIONS:

Se da a conocer el Programa Ciéncia y Sociedad de la UVic-UCC

——————

PRESENTACIONES:

Thomson Reuters Tertulias de Literatura Científica (TLC) y Premio Leemos Ciencia (PLC): Innovación docente y despertar de vocaciones científico-tecnológicas. Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC)- España-) Olfat Khannous Lleiffe (Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) e Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB) -España-)

2-  Congreso de Comunicacion Social de la Ciencia  informació: https://www.aecomunicacioncientifica.org/ccsc21/

https://www.aecomunicacioncientifica.org/convocatoria-de-propuestas/   del 29 setembre a 21 d’octubre de 2021 . Cosmocaixa Barcelona.

—————–
EXPOSICIONES:

1- podeu escriure a través del menú superior Contacte

2-enviant un correu a tlc@uvic.cat

Atenció que a l’adreça electrònica anterior hi ha les lletres T L C en minúscula, que són les inicials de tertúlies de literatura científica; sobretot que no hi hagi confusió amb l’acrònim tic.

A cada peu de pàgina que conformen els blogs de les TLC-UVic i del PLC-UVic hi podeu llegir una cita destacada per part d’alguna personalitat que elogia la lectura.

Un llibre és l’arma més efectiva contra la intolerància i la ignorància. Lyndon Baines Johnson