Activitats del gener vinculades al grau de CAFE

Publicat per 2 de febrer de 2019

A continuació recordem les activitats que van tenir lloc el passat mes de gener vinculades al grau de CAFE i als seus membres que hem anat difonen a través de les nostres xarxes socials. També recordem les activitats vinculades al màster de secundària i a la menció d’Educació Física del grau de Mestre de la UVic.

Activitats vinculades al grau de CAFE

– Continua el segon curs d’especialització en avaluació formativa coordinat per en Joan Arumí i organitzat pel CIFE. L’Apunt de la UVic en va parlar el 10 de gener.

– Visita de membres de la Newman University de Birmingam a les instal·lacions de CAFE i del CEEAF a càrrec del professor Albert Altarriba i la Sílvia Codinachs de la Unitat per a la Internacionalització de la FETCH.

– 3ª sessió del “Projecte de formació de tècnics de la comarca d’Osona” el 21 de GENER a càrrec del professor de CAFE Albert Altarriba que va parlar d’ “Entrenament esportiu: consideracions i aplicacions pràctiques”. Aquesta formació continuada està organitzada per la UVic, juntament amb el Consell Esportiu d’Osona i dirigida pels professors Jordi Coma i Isaac Taberner.

– Fase experimental del TFG de l’estudiant Arnau Baena sobre la valoració de l’entrenament sobre la fatiga neuromuscular als estudis de CAFE UVic i als esportistes del Projecte Talent Esportiu Vic. El TFG està dirigit per la Xantal Borràs.

– Retrobament a Calgary entre el professor Xavi Peña i el graduat Eudald Mena. En Xavi està realitzant una estada de 4 mesos a la Universitat d’Alberta on portarà a terme un projecte de recerca i l’Eudald és el director de la Barça Academy Calgary.

‪‪- Setmana de recuperacions de les assignatures del 1r semestre a 1r, 2n i 3r curs. Va tenir lloc del 28 de gener a l’1 de febrer.

– Prova amb els GPS de PlayerTek amb el juvenil A de la Fundació UE Vic durant la sessió d’entrenament. L’activitat va ser dirigida pel professor Albert Altarriba i l’SPARG i va tenir lloc el 30 de desembre.

– Reunió de professorat de CAFE de fi del 1r semestre i inici del 2n. Es va celebrar el 30 de desembre.

Activitats vinculades al màster de professorat de secundària:

– Acreditació del màster el 22 de gener amb la participació dels estudiants Miquel Binimelis, Roger Curós i Judit Solà; els titulats Laia Anguita, Nuria Berenguer I Xavi Santaella; i els ocupadors Paula Arumí i Ramon Carrascal.

Activitats vinculades al professorat de CAFE de la UVic:

– Xavi Peña iniciarà una estada de 4 mesos a la Universitat d’Alberta (Edmonton, Canadà) on portarà a terme un projecte de recerca

– Eva Marichalar publica a l’Enciclopèdia dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU, juntament al professor de la FETCH Lluís Solé. Ho informava l’Apunt de la UVic el 10 de gener.

– Anna M. Puig és entrevistada al Diari Ara a la secció Ara Criatures. L’entrevista es va publicar el 12 de gener.

– Gonzalo Flores, un dels autors de l’article “El professorat d’educació física i la seva visió sobre els conflictes en una escola multicultural” publicat a la revista EDUCAR

Activitats vinculades a graduats i alumnes de CAFE a la UVic:

– Anna Casarramona és entrevistada a l’Esportiu el 2 de gener.

– Ivan Terricabras és nomenat director tècnic del Centre de Tecnficació d’Escalada Esportiva de Catalunya de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC).

– Roger Bermusell fitxa per l’O Parrulo FS de la Lliga Nacional de Futbol Sala (LNFS – 1ª divisió espanyola de futbol sala). El fitxatge es va oficialitzar el 13 de gener.

Activitats realitzades en assignatures del grau de CAFE:

– “Activitats al medi natural” (2n CAFE – professor Eduard Comerma): última sortida de l’assignatura. Va ser al Castell de Voltregà el 14 de gener.

– Biomecànica (3r CAFE – professora Xantal Borràs): els dos grans objectius de la biomecànica de l’esport: tècnica + valoració_funcional.

Activitats vinculades a l’alumnat del màster de professorat de secundària:

– Oriol Rigau, alumne del màster de la promoció del 2016, s’incorpora com a segon entrenador de l’Handbol Bordils (Divisió d’Honor Plata). Ho informava el Diari de Girona el 10 de gener.

– Anna Jodar, alumna del màster, entrevistada al diari Sport explicant la seva trajectòria i l’All Star de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ)

Activitats realitzades en assignatures de la menció d’Educació Física del grau de Mestre:

– “Ensenyament de l’Educació Física (1r MEP – professora Gemma Torres): Jornada d’Educació Física a l’escola Vic Centre els dies 11 i 16 de gener

Dídac Herrero i Ballart