Projectes d’Innovació i Recerca Educativa (PIRE) sobre innovació, qualitat i millora de la docència a les titulacions de la UViC-UCC

Publicat per 10 de febrer de 2020
Amb la voluntat de donar continuïtat al fins ara Pla AQUID i de donar resposta a les necessitats que planteja avui dia la docència a la universitat, a les nostres titulacions i a les nostres aules, la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ofereix diversos ajuts de caràcter intern a iniciatives del professorat amb la finalitat de ser desenvolupades al llarg de diferents cursos acadèmics. És per això que, amb l’objectiu de promoure projectes sobre innovació, qualitat i millora de la docència en les seves titulacions, es presenta a la comunitat universitària el Programa PIRE (Projectes d’Innovació i Recerca Educativa).

El PIRE, en la seva convocatòria de l’any 2020, estableix una única modalitat centrada en el desenvolupament de Projectes d’innovació i millora de l’ensenyament-aprenentatge.

La dotació global d’aquesta convocatòria PIRE 2020 és de 6.000 euros. L’import total es reparteix en 3 ajuts de 2.000 euros cadascun d’ells.

Pot participar en aquesta convocatòria tot el personal docent i investigador del Campus Vic de la UVic-UCC que tingui assignada docència durant el curs acadèmic 2020-2021, i poden fer-ho formant part d’equips docents dels diferents centres, facultats, departaments o altres estructures de la Universitat de Vic-UCC a proposta de la pròpia Facultat o el mateix Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Formació Contínua a través del CIFE.

En el cas que es vulguin incorporar PDI d’altres universitats, aquesta possibilitat s’acceptarà sempre i quan la persona coordinadora del projecte sigui de la UVic-UCC i s’apliqui a algun dels estudis de la nostra universitat.

El període d’implementació començarà a l’inici  del curs 2020-2021 i s’allargarà fins a un màxim de dos cursos acadèmics, és a dir, fins al curs 2021-2022.

La presentació de la documentació requerida es farà entre el 10 de febrer i el 10 de març 2020.

Podeu consultar les bases de la present convocatòria al document adjunt o bé anant al Campus Virtual a Comunitat/CIFE/Premis i ajuts.

Per a qualsevol dubte i/o consulta sobre la present convocatòria podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de innovacio.cife@uvic.cat.