Nicole Márquez es penja la medalla de plata als Campionats d’Europa Universitaris de Coïmbra (Portugal)

Publicat per 31 de juliol de 2017

Una seixantena d’estudiants de les 12 universitats catalanes van participar del 24 al 28 de juliol als Campionats d’Europa Universitaris celebrats a Coïmbra (Portugal). En aquests campionats es competia en les disciplines de Judo, Taekwondo i Kàrate.
Per part de la UVic hi van participar la Noèlia González (Judo, a la categoría de +78kg), Jennifer Ávalos (Judo, de 52 a 57kg) i Nicole Márquez (Taekwondo, de 62 a 67kg).
Cal destacar la medalla de plata de la Nicole Márquez, estudiant de CAFE de la UVic.

En total, l’expedició catalana va guanyar un total de 12 medalles: 9 de taekwondo, 1 de judo i 2 de kàrate.