Neix UNIRUN, la cursa oficial de les 12 universitats catalanes que col.labora amb la Marató de TV3

Publicat per 13 de gener de 2015

La Unirun és una cursa atlètica impulsada per les 12 Universitats catalanes mitjançant l’ECU (Esport Català logo-unirunUniversitari), amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la Secretaria General de l’Esport i l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, i gestionada per Gaudium Sports. Es celebrarà el pròxim 8/03/15. El preu d’inscripció és de 8 o 10€ (depenent si es disposa de xip o no).
Sortida al Pg. Garcia Fària (davant del Parc Diagonal Mar) i arribada al Parc del Fòrum, el recorregut de la Unirun transcorre pel districte de Sant Martí de Barcelona, el Port Fòrum i el Parc de la Pau de Sant Adrià de Besòs i té una recorregut de 6,7km (la mateixa distància que la clàssica de rem anglesa entre les universitats de Cambridge i Oxford).
La participació està oberta a tothom. Poden participar alumnes universitaris, ex-alumnes, futurs estudiants, professors, treballadors, proveïdors, familiars o simpatitzants d’alguna de les Universitats catalanes. L’edat mínima d’inscripció correspon als nascuts des l’any 1999.
Podeu consultar tota la informació relativa a la cursa a: www.unirun.cat