Més de 50 participants al 1r Open Internacional de Vic i Campionat de Catalunya Universitari d’Escacs

Publicat per 1 d'abril de 2016

Aquest dissabte, 2 d’abril, la UVic acollirà el Campionat Universitari de Catalunya d’Escacs 2016. El torneig tindrà el format d’un obert internacional on podran participar tant els membres de la comunitat universitària com tots els jugadors d’escacs federats. Per primera vegada en la història dels campionats universitaris, el torneig valdrà per a l’avaluació internacional (Elo FIDE ràpid). A falta de 24 hores per a l’inici, el torneig ja compta amb 52 jugadors inscrits, dels quals 20 són universitaris, 5 dels quals representen la UVic-UCC. Tenint en compte que l’any 2015 el mateix campionat celebrat a Barcelona va tenir només 12 universitaris inscrits, sembla que la iniciativa de l’Escola d’Escacs d’Osona, presidida per l’àrbitre internacional d’escacs Vladimir Zaiats (professor de la FCT), dóna un nou impuls als escacs universitaris a Catalunya. El Servei d’Esports de la UVic-UCC s’ha encarregat de tota la logística del torneig, que tindrà lloc de 10 a 14 hores a les aules F101 i F102.
cartell_escacs