La UVic celebra la setmana de la salut amb una excursió a la Creu de Gurb

Publicat per 4 d'abril de 2016

La UVic ha organitzat una excursió a la Creu de Gurb per al proper dijous, 7 d’abril, a les quatre de la tarda. La sortida es fa amb motiu de la UVicLife, la setmana de la salut de la Universitat, i està oberta a tothom (previa inscripció). L’excursió convida els estudiants a practicar l’esport al costat dels seus companys i difondre un estil de vida saludable. Una vegada fet el cim, els participants a la marxa podran gaudir de diverses sorpreses que inclouran música i menjar per recuperar les energies abans de tornar a baixar. L’activitat és gratuïta, però les places són limitades i requereix inscripció.

El tret de sortida de l’excursió es donarà a les quatre de la tarda al vestíbul l’edifici F de la Universitat. Des d’allà, un carrilet portarà els esportistes fins al peu de la Creu, on començaran l’ascens. Una vegada a dalt, els participants podran contemplar les vistes de tota la Plana de Vic que ofereix aquest mirador i podran gaudir d’algunes propostes sorpresa que els organitzadors no han volgut revelar. Quan hagin baixat de la Creu, el carrilet conduirà els excursionistes de nou a les portes de l’edifici F. Està previst que l’activitat es doni per acabada pels volts de dos quarts de nou del vespre.
La-creu-de-gurb