Mapes de localització dels clubs esportius dels alumnes de primer de CAFE de la UVic

Publicat per 4 d'abril de 2019

Els alumnes dels dos grups de primer del grau de CAFE han realitzat un mapa de cada grup que localitza els clubs esportius als quals estan vinculats. Aquesta activitat s’ha realitzat en el marc de l’assignatura de Teoria i Història de l’Activitat Física i de l’Esport.

Mapa de localització dels clubs dels alumnes

Els mapes permeten conèixer de manera visual i fàcil com estan repartits els clubs dels alumnes pel territori. La majoria són catalans, però també tenim alumnes aragonesos i de les Illes Balears.

Per senyalitzar els clubs de futbol s’ha utilitzat una icona negra i pels clubs o entitats de tots els altres esport de color blau. D’aquesta manera es pot veure fàcilment el pes del futbol dins de l’esport en general.

Obrint les icones podreu veure que alguns alumes han pujat imatges seves practicant esport. Tots ells indiquen el nom i la data de fundació del seu club. Amb aquestes informacions ens permeten veure l’evolució i difusió de l’esport a través de la història.

L’activitat del mapa també ha servit com a forma de coneixement i cohesió entre els alumnes del primer curs.

Podeu consultar els mapes a partir dels següents enllaços:

– Grup 11

– Grup 12

Josep Casanovas Prat (@josepcasanovasp)
josep.casanovas@uvic.cat

Professor de Teoria i Història de l’Activitat Física i de l’Esport (1r CAFE)
FETCH / UVIC-UCC