Èxit de participació als Campionats de Catalunya d’Escacs i Pàdel organitzats pel Servei d’Esports UVic

Publicat per 15 de març de 2018

El Servei d’Esports i l’ECU (Esport Català Universitari) van organitzar la setmana passada els Campionats de Catalunya Universitaris d’Escacs i Pàdel a Vic.
A la competició d’escacs, es va fer una competició open (oberta a tothom) i una competició exclusiva per la comunitat universitària en les quals s’hi van inscriure 50 participants, amb representació de quasi totes les universitats catalanes.
Enric Casulleras, professor de la FEC, va ser el guanyador de la categoria universitària de no-federats.

El dimarts 13 es va celebrar a l’Indoor Pàdel Vic i al Pàdel Osona la competició de pàdel en la qual s’hi van apuntar 8 parelles femenines i 21 parelles masculines. La UB va ser la guanyadora de les dues categories.
La UVic va presentar 2 parelles femenines i 4 masculines.