Dues estudiants de la UVic triomfen als Campionats universitaris europeus (EUSA Games 2016)

Publicat per 27 de juliol de 2016

Nicole Márquez, estudiant de CAFE, i Noèlia González de MEP han aconseguit 2 medalles de bronze als Campionats Universitaris europeus (EUSA Games 2016) que s’han celebrat a Zagreb-Rijeka (Croàcia) del 22 al 26 de juliol.
Aquests campionats són el màxim exponent de les competicions universitàries a nivell europeu i han estat organitzats per l’European Universities Sports Association (EUSA) i la Croatian Academic Sports Federation (CASF). Es celebren cada dos anys, i les edicions anteriors es van celebrar a Córdoba 2012 i Rotterdam 2014. L’edició del 2018 està prevista a la ciutat portuguesa de Coïmbra.
Aquesta edició ha comptat amb la presència de 5000 estudiants de 300 universitats de 45 països europeus.
Les dues estudiants de la UVic han format part de la delegació catalana universitària que estava formada per una cinquantena d’estudiants i una dotzena de tècnics de les universitats catalanes. La delegació ha estat coordinada per l’ECU (Esport Català Universitari) i ha rebut el suport del Consell Català de l’Esport.
Nicole Márquez, ha competit en taekwondo (categoria -67kg) i ha aconseguit la medalla de bronze, i Noèlia González en judo (categoria +78kg) també ha aconseguit el bronze.
Els resultats de les universitats catalanes han estat de 3 ors, 8 argents i 5 bronzes.

podi_Nicole_taek
Nicole Márquez, al podi (primera per la dreta)

ramon_nicole_noelia

podium_noelia_judo