Ben aviat començaran els Campionats de Catalunya Universitaris

Publicat per 5 d'octubre de 2016

La setmana del 17 d’octubre començaran els entrenaments i selecció dels estudiants per formar dels equips de la UVic que competiran als Campionats de Catalunya Universitaris (www.esportuniversitari.cat). Per fer la preinscripció als entrenaments/selecció s’ha d’omplir el formulari online d’inscripció dels equips UVic.
Per pertànyer als equips no és necessari tenir el Carnet d’Esports UVic i la data límit per inscriure’s als equips és el divendres 13 d’octubre.
L’horari dels entrenaments/selecció dels equips UVic són de 14:30 a 16h, menys el rugbi que s’entrena als vespres.
La competició es celebra en format jornada i és entre setmana. En els equips que hi ha molts inscrits l’entrenador farà una selecció.
El model de competició és en format de jornada, i sempre entre setmana. Es farà una jornada el mes de novembre, una altra el febrer i les finals el mes de març.
Trobareu tota la informació referent als horaris al web del Servei d’Esports UVic.