Avaluació externa del Grau de CAFE

Publicat per 29 d'octubre de 2015

A través de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes es troba en ple procés d’acreditació de 5 graus i 2 màsters. Aquest procés d’acreditació implica la comprovació que la titulació s’està desenvolupant tal com estava planificada a la verificació inicial o darrera acreditació. Totes les titulacions universitàries oficials han de passar per aquest procés d’acreditació que va dels sis als quatre anys, en funció de si són graus, màsters o doctorats. Entre aquestes titulacions hi ha el grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE)

Després que la facultat hagi elaborat un detallat autoinforme, els dies 26 i 27 d’octubre ens ha visitat un Comitè d’Avaluació Externa, format per Sara Márquez (Universidad de León), Ángela Morales (Universidad Autónoma de Madrid), Xavier Chavarria (Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya), Clara Donadeu (Universitat de Girona) i Núria Comet (AQU Catalunya).

Durant aquest dies, per avaluar les titulacions que segueixen el procés d’acreditació, aquest Comitè d’Avaluació Externa s’ha entrevistat amb l’equip directiu de la Facultat, amb estudiants, professors, graduats, ocupadors i coordinadors de la titulació de CAFE i també ha visitat les instal•lacions de la UVic, mostrant especial interès per les instal·lacions que la UVic-UCC disposa a la zona esportiva.

El Comitè d’Avaluació Extern emetrà en els propers mesos un informe d’acreditació definitiu. Comptem que després d’anys d’haver estat ja acreditat per primera vegada el títol de CAFE, s’acrediti de nou.