Aquest any els Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip es celebren a Igualada

Publicat per 9 de novembre de 2015

Aquest any Igualada serà la seu dels Campionats de Catalunya Universitaris d’aquest curs. La coordinadora dels campionats universitaris d’enguany recau a la Universitat Oberta de Catalunya, amb el suport del Servei d’Esports de la Universitat de Girona.

El campionat començarà el dimarts 17 de novembre amb la competició de bàsquet femení. La UVic-UCC estarà representada en totes les modalitats de competicions d’equip, aquest any amb 12 (bàsquet fem i masc, futbol 7 femení, handbol fem i masc, rugbi 7 fem i masc, futbol sala fem i masc, futbol 11 masc, volei fem i masc).

Podeu seguir tota la informació detallada dels campionats a esportuniversitari.cat

calendariCCU1calendariCCU2