230 estudiants preinscrits als equips de la UVic

Publicat per 2 d'octubre de 2018

Un total de 230 estudiants s’han preinscrit per les seleccions per internar formar part dels equips de la UVic que competiran als Campionats de Catalunya Universitaris.

Les seleccions van començar la setmana passada i continuaràn aquesta setmana. Els estudiants poden apuntar-se als següents equips: bàsquet femení i masculí, futbol sala femení i masculí, handbol femení i masculí, futbol 11 masculí, rugbi 7 femení i masculí i volei femeni i masculí. A part, també s’han obert inscripcions de rugbi XV (tot i que no existeix competició oficial universitària d’aquest esport).

Cal destacar, un any més, la gran participació de preinscrits en futbol 11.

Els estudiants seleccionats competiran representant a la UVic als Campionats de Catalunya Universitaris (http://www.esportuniversitari.cat). La competició començarà el mes de novembre.