Presentació a Vic del nou Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu

Publicat per 20 de novembre de 2017
A càrrec de la Sra. Mercè Esteve, Subdirectora General d’Ordenació i Atenció a la Diversitat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. I és que recentment el Govern ha aprovat el Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.  Aquest nou Decret del Departament d’Ensenyament suposa un avenç respecte de l’anterior norma de 1997, atès que es regula l’atenció educativa de tot l’alumnat, no només de l’alumnat que presenta necessitats educatives especials (NEE). És per això que la FETCH es complau a convidar-vos a la xerrada de presentació del decret que tindrà lloc el proper dimecres dia 29 de novembre a 2/4 d’1 del migdia a l’Aula Magna de la UVic-UCC.

Els objectius del Decret són garantir que tots els centres educatius del Servei d’Educació de Catalunya siguin inclusius mitjançant l’establiment de criteris que orientin l’organització i la gestió dels centres; l’ordenació de mesures i suports per a l’atenció educativa i per a la continuïtat formativa de tots els alumnes, i la diversificació de l’oferta de serveis dels centres d’educació especial per esdevenir també centres d’educació especial proveïdors de serveis i recursos per als centres educatius ordinaris.

Organitza:

FETCH

Dia: dimecres 29 de novembre

Hora: De 12:15 a 14:00

Lloc: Aula Magna. Campus Torre dels Frares

(*) Aquesta activitat forma part del programa d’orientació professional “I després del Grau, què?” adreçat als alumnes dels Graus de MEI i de MEI de la FETCH.