Oberta una nova convocatòria del Pla d’Ajuts a la Qualitat i a la Innovació Docent (AQUID 2017) per al professorat de la UVic-UCC

Publicat per 30 de març de 2017
La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, a través del Centre d’Innovació i Formació en Educació (CIFE),  convoca un any més tot un seguit d’ajuts a iniciatives del professorat que s’inclouen dins del Pla d’ajuts a la qualitat i a la innovació docent (AQUID) amb la voluntat de promoure projectes sobre innovació, qualitat i millora de la docència en les seves titulacions i amb la finalitat de ser desenvolupats al llarg dels cursos acadèmics 2017-2018 i 2018-2019.

Des de la Comissió d’Innovació Docent s’han establert les línies prioritàries d’actuació que es promouen al Pla AQUID 2017.

El Pla AQUID, el qual ja compta amb aquesta la seva setena edició, té com a destinataris el professorat de les titulacions oficials (graus, màsters i doctorats) de la UVic-UCC i estableix una única modalitat referida a Projectes d’innovació i millora de l’ensenyament-aprenentatge.

Les línies d’actuació que es consideraran prioritàries per a la convocatòria d’enguany són:

• Anàlisi de processos d’avaluació per a la identificació de millores o la implementació de tècniques i processos d’avaluació continuada.
  • Integració dels recursos digitals, audiovisuals i comunicatius per a la docència d’una assignatura o conjunt d’assignatures.
  • Experimentació i pilotatge de noves metodologies docents.
  • Propostes de programació multimodal i elaboració de materials de suport a la docència en contextos o modalitats obertes.
  • Projectes i actuacions vinculades a la planificació, coordinació, seguiment i avaluació de les pràctiques externes dels estudiants i/o TFG/TFM.
  • Actuacions que afavoreixin la generació de bones pràctiques alineades amb el Pla d’Orientació i Acció Tutorial (POAT) .

Els projectes poden centrar-se en una única titulació i/o facultat o també en diverses facultats i amb la implicació de les diferents àrees i/o serveis de la nostra universitat vinculats a la docència.

El termini de presentació de sol·licituds s’obre el 25 de maig i s’allarga fins al 25 de juny de 2017. Les sol·licituds han de fer-se segons el formulari que s’ha d’omplir i que es troba disponible al Campus Virtual > Comunitat > CIFE > Premis i ajuts > AQUID 2017.

Més informació sobre el Pla AQUID:

Pla AQUID