Vols preparar-te per les proves d’aptitud personal de CAFE?

Publicat per 7 de maig de 2015

Et volem ajudar a superar les proves d’aptitud personal per accedir als estudis de CAFE de les universitats públiques catalanes i la UVic-UCC. Per això hem organitzat una sessió preparatòria gratuïta en la qual et donaremles eines i les pautes per afrontar les proves amb èxit.

Objectius: Assessorar amb aspectes tècnics i normatius l’execució de les diferents proves per ajudar a superar-les amb èxit.

Quan? Dimecres 20 de maig de 2015 de 10 a 13h. (Data límit d’inscripció: 15 de maig de  2015)

Programa:

• 10:00h: Trobada a l’edifici de CAFE del Campus de la Zona Esportiva de la UVic-UCC.
  • 10:00 a 10:30h: Resolució de dubtes administratius i normatius.
  • 10:30 a 12:00h: Assessorament de les proves de salt horitzontal, llançament d epilota medicinal i cursa llançadora o “course navette”.
  • 12:00 a 13:00h: Assessorament de la prova d’adaptació al medi aquàtic.

Apunta-t’hi directament des del web: