Unirun 2017, la cursa de les universitats catalanes ja té data

Publicat per 20 de gener de 2017

Ja tenim aquí la Unirun 2017, la cursa de les 12 universitats catalanes, enguany se celebrarà el diumenge 5 de març a les 9:30h al Parc del Fòrum (Barcelona-Sant Adrià del Besos).
La distància del recorregut és de 6.779 metres, la mateixa distància de la mítica cursa de rem entre les universitats angleses de Cambridge i Oxford.
Per poder participar només cal que representis una de les 12 universitats catalanes, ja siguis alumne/a, exalumne/a, futur alumne/a, personal docent i d’investigació, personal d’administració i serveis, o simplement runners simpatitzants d’alguna universitat.
Les inscripcions ja són obertes al web de la cursa , el preu és de 8/10€ i finalitzen el 28 de febrer de 2017 a les 23:59h.
Per més informació et pots dirigir a la web www.unirun.cat, on hi trobaràs tota la informació que necessites, el reglament, premis per als guanyadors, el recorregut…
No te la perdis!

Unirun 2017autor: Juanjo Ortega. Estudiant de 4t de CAFE. Estudiant en pràctiques del Servei d’Esports UVic.