Unihealthy Challenge. Vols arribar a la lluna?

Publicat per 17 de gener de 2017

Volem arribar a la lluna!!

La Unihealthy Challenge 2017 és un repte en col·laboració amb totes les universitats catalanes, la idea és que cada universitat promogui l’activitat física i els hàbits saludables de tota la seva comunitat universitària.

El desafiament consisteix a què cada participant recorri el màxim de quilòmetres diaris caminant, corrent o en bicicleta, per exemple anar a la universitat a peu o en bicicleta, passejar el gos,  etc.

Aquests quilòmetres se sumaran d’aquí al 30 de juliol de 2017 entre tots els participants de totes les universitats catalanes, per assolir els 384.400km que separen la terra de la lluna.

A més des del Servei d’Esports de la UVic donarem una dessuadora, una samarreta i un “bidó” d’aigua de la UVic al primer classificat de la nostra universitat.

Per participar només has de baixar-te l’aplicació Wefitter al mòbil, col·laboradora del projecte de forma desinteressada a través del web de Wefitter o mitjançant la lectura del codi QR del cartell.

Acceptes el repte?

(autor: Juanjo Ortega, estudiant en pràctiques de CAFE al Servei d’Esports UVic. Gener i febrer 2017)

unihealthy challenge