Tres equips de la UVic participaran als Campionats d’Espanya Universitaris

Publicat per 15 d'abril de 2015

Els equips de la UVic de futbol 7 femení, futbol 11 i futbol sala masculins participaran a finals d’abril als Campionats d’Espanya Universitaris que se celebraran a Cáceres (Extremadura) organitzats per la Universidad de Extremadura.
Aquesta és la primera vegada que tres equips es classifiquen per a la màxima competició universitària a nivell estatal.
Gràcies a la seva bona temporada universitària (el futbol 7 i el futbol sala han quedat campions i l’equip de futbol 11 ha quedat en segona posició) als Campionats de Catalunya Universitaris, s’han guanyat el dret de participar a la màxima competició estatal universitària.
A Cáceres es trobaran amb els millors set equips universitaris que han quedat campions de les seves respectives comunitats.
Del 21 al 24 d’abril competiran els equips de futbol 7 femení i futbol 11 masculí, i del 27 al 30 l’equip de futbol sala masculí.
L’expedició estarà formada per uns 60 estudiants que faran el viatge amb autocars.
Val a destacar que l’equip de futbol sala masculí repeteix per segona vegada consecutiva la seva participació als Campionats d’Espanya Universitaris, i ha guantat dos anys consecutius els Campionats de Catalunya Universitaris.

Tota la informació del campionat es podrà seguir a trevés del web: http://www.campeonato2015caceres.tk/

Integrants de l’equip de futbol 7 femení
BERMUSELL SOLVAS, SANDRA / CASTAÑO SÁNCHEZ, HELGA JOHANA / CORNET CLAUS, LAIA / GUTIÉRREZ VALERO, ESTER / HERNÁNDEZ REQUEJO, ANNA / LOZANO ARNAU, MONICA / NOELL CANALETA, SÒNIA / ORDEIX COLOMER, LAURA / PONCE MOYA, ANNA / PORTELL BARTOMEUS, AINA / VILA CIPRES, GEORGINA / ORTIZ PEDROSA,SURATH (entrenador)

Integrants de l’equip de futbol 11 masculí