Transferència de coneixement a Pamplona

Publicat per 1 d'octubre de 2015

A inicis de setembre es va portar a terme una formació de transferència de coneixement a l’escola San Ignacio de Pamplona. El curs va anar destinat al Club San Ignacio de la mateixa escola que aposta per la formació continuada dels seus entrenadors, tècnics i responsables. Cal destacar que aquest club té diferents seccions (Handbol, Bàsquet, Fútbol, Atletisme,  Rítmica, Judo).

La formació va anar destinada a les seccions de Fútbol (42 entrenadors), Bàsquet (46 entrenadors) i handbol (52 entrenadors)  amb un total de 140 entrenadors-formadors de diferents nivells i edats. L’organització tenia com a prioritat que les diferents seccions treballessin de forma conjunta en certs aspectes podent així augmentar el potencial de la institució i la seva identitat.

Es va plantejar una formació transversal progressiva que treballés amb les 3 seccions alhora; treballant aspectes de lideratge, gestió d’equips i persones, mitjançant dinàmiques de grup o treballs individuals. La qüestió era arribar a prendre consciència de la possibilitat d’expandir el treball de qualitat, prendre decisions, agafar petits compromisos i actuar per aconseguir l’evolució i progrés del col·lectiu d’entrenadors. Paral·lelament i en diferents franges horàries es va abordar des de la pràctica a pista, en les diferents disciplines, una metodologia de treball coherent amb el discurs generat en el bloc comú.

Destacar que la formació va ser impartida per un grup de professionals vinculats al CAFE de la UVic-UCC (@Uvic_CAFE) i Transformación Deportiva (@TransFormDep): l’exalumne Gerard Pínies (fútbol, @gerard_pinies), Xavier Garcia, professor Màster en Entrenament Esportiu en Etapes de Formació (Bàsquet, @xgpcoach),i  Jordi Coma,  professor UVic (Handbol,  @comabau).

Per més informació, clica aquí.