Sònia Noell, Roger Bermusell i Pau Moreno, estudiants de la UVic-UCC, reconeguts com a millors esportistes universitaris del curs 2015

Publicat per 14 d'octubre de 2015

El dijous 15 d’octubre a les 12.00 h al Saló de Graus de la Universitat Internacional de Catalunya, tindrà lloc l’acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2015.
L’acte, que serà presidit pel Dr. Xavier Gil Mur, Rector de la UIC i comptarà amb les intervencions del Secretari General de l’Esport, el Sr.Ivan Tibau i el Vicerector de Docència i Aprenentatge de la UOC, el Dr. Carles Sigalés, serà el final d’uns campionats en els que s’han incorporat novetats importants com la cursa interuniversitària UNIRUN i una sortida internacional a Torino, Itàlia, on seleccions universitàries catalanes varen jugar partits amistosos contra combinats locals.
Durant la celebració, s’entregarà el relleu de la coordinació per als Campionats de Catalunya Universitaris 2016 a la Universitat Oberta de Catalunya, que entoma el lideratge dels campionats per al curs 2015/16. A més, es reconeixeran els esportistes més destacats del curs passat amb l’entrega d’un guardó commemoratiu.

Per part de la UVic-UCC, es reconeixerà a Sònia Noell (Futbol 7), Roger Bermusell (Futbol Sala) i Pau Moreno (Triatló), com a millors esportistes de la seva disciplina.

millors-esportistes-ccu-2015