Sis estudiants de la UVic-UCC reconeguts com a millors esportistes universitaris

Publicat per 17 de novembre de 2017

Sis estudiants de la UVic-UCC van ser reconeguts per l’ECU (Esport Català Universitari) com a millors esportistes de la seva disciplina. Es tracta de Paula Alsina (escalada en bloc), Júlia Roca (futbol 7 femení), Marta Sànchez (triatló), Jordi Montraveta (triatló), Arnau Soler (esquí eslàlom) i Lluís Ferrer (orientació). En total, aquest any la UVic-UCC ha obtingut 25 medalles (11 d’or, 8 d’argent i 6 de bronze).

L’acte de reconeixement va tenir lloc ahir, 8 de novembre, a la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, durant la cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2016/17, en un acte presidit pel secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Gerard Figueras, i pel comissionat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, David Escudé.