Primeres medalles als Campionats d’Espanya Universitaris

Publicat per 24 d'abril de 2018

Els estudiants de la UVic s’han estrenat amb bon peu als Campionat d’Espanya Universitaris (CEU).

El 16,17 i 18 d’abril, Paula Alsina, Amandine Eugene, Ivan Terricabran i Luken Hernández ,components de l’equip d’escalada de la Universitat de Vic, van aconseguir la medalla d’or en la classificació per universitats a Cazorla (Jaén). Pel que fa a la classificació individual van quedar en la següent posició: Paula Alsina (5a classificada), Amandine Eugene (12a), Ivan Terricabras (8è) i Luken Hernández (24è).

Seguidament, el 20 i 21 d’abril es van celebrar els Campionat d’Espanya Universitaris de Judo a Mieres (Oviedo), en el qual hi van participar tres esportistes de la UVic, Noèlia González, Jennifer Ávalos i Thomas Bonnet. Cal destacar la medalla d’argent aconseguida per la Noèlia González.

El 24 d’abril, Gerard Molinero d’UMedicina va guanyar la medalla d’argent als CEU d’Esgrima a Almeria.

El Servei d’esports UVic agraeix la participació als estudiants participants en les dues competicions.

Podi d’esgrima, Gerard Molinero, medalla d’argent

Podi CEU Judo, Noèlia González, medalla d’argent
Podi CEU Escalada (UVic, 1r classificat per equips)
Equip participant UVic (Luken Hernandez, Paula Alsina, Ivan Terricabras i Amandine Eugene)