Els Servei d’Esports de la UVic organitzarà sis campionats de catalunya universitaris individuals

Publicat per 10 de febrer de 2017

El Servei d’Esports de la UVic organitzarà aquest curs 2016/17 sis campionats de Catalunya universitaris (CCU) individuals.
En els campionats universitaris poden participar-hi els estudiants de les 12 universitats catalanes inscrits en el curs 2016/17, a més del PAS i PDI.

Els campionats són els següents:

• 09/03/17 Campionat de Catalunya Universitari de Pàdel a les instal.lacions del Club Pàdel Indoor de Vic. Hi participaran les dues millors parelles femenines i masculines de les 12 universitats catalanes.
  • 25/03/17 Campionat de Catalunya Universitari d’Escacs a les instal·lacions de la UVic. Col·laboren amb aquest campionat la Federació Catalana d’Escacs, l’Escola d’Escacs d’Osona i l’àrbitre internacional i professor de la UVic-UCC Vladimir Zaiats.
  • 02/04/17 Campionat de Catalunya Universitari de Duatló que es celebrarà a Vic i està organitzat pel Club Natació Vic-ETB i la Federació Catalana de Triatló.
  • 02/04/17 Campionat de Catalunya Universitari d’Snowboard que es celebrarà a Arinsal (Andorra), amb la col·laboració de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern.
  • 16/07/17 Campionat de Catalunya Universitari de Triatló que es celebrarà al Pantà de Sau i amb arribada a Vic. Organitzat pel Club Natació Vic-ETB i la Federació Catalana de Triatló.

A aquests campionats, cal sumar-li el Campionat de Catalunya Universitari d’Escalada en bloc que es va celebrar el passat 12 de novembre de 2016 al Recinte Firal el Sucre de Vic. Aquest campionat va comptar amb la col.laboració de l’Ajuntament de Vic i va ser organitzat per la Unió Excursionista de Vic. El director de la prova va ser en Carles Redorta, antic alumne de CAFE.

Els campionats de catalunya universitaris estan recolzats pel Consell Català de l’Esport i aquest any el coordinador és la Universitat Abat Oliba de BCN.
Podeu trobar tota la informació al web esportuniversitari.cat.