El Servei d’Esports UVic organitza el Campionat de Catalunya Universitari d’Escalada en bloc

Publicat per 16 d'octubre de 2017

El pròxim dissabte 4 de novembre el Servei d’Esports UVic i l’ECU (Esport Català Universitari) organitzen el Campionat de Catalunya Universitari d’Escalada en bloc dins els actes de la Fira de Muntanya de Vic-Collsacabra 2017. El campionat està obert a les 12 universitats catalanes, i és el primer campionat universitari individual d’aquest curs. Per apuntar-se a la competició universitària, els estudiants han de contactar amb els serveis d’esports de la seva universitat. La UVic organitza per segon any consecutiu aquest campionat universitari conjuntament amb l’Unió Excursionista de Vic i l’Ajuntament de Vic. Trobareu tota la informació al web www.vicfires.cat a l’apartat Open Bloc Vic.