El Servei d’Esports UVic organitzarà aquest curs els Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) de Pàdel, Snowboard Cross, Escacs i Duatló

Publicat per 17 de febrer de 2016

El Servei d’Esports de la UVic, per encàrrec l’Esport Català Universitari (ECU) organtizarà durant aquest segon quadrimestre els Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) de Pàdel, Duatló, Snowboard Cross, Escacs i Duatló.
La resta de campionats individuals, en total uns 20 aproximadament, els podeu consultar el calendari a esportuniversitari.cat
Si ets estudiants de la UVic i estàs interessat en participar en qualsevol disciplina individual informa’t al Servei d’Esports UVic.

El CCU de Pàdel es celebrarà a les instal.lacions de l’Indoor Pàdel Vic el dijous 26 de març i hi participaran les 2 millors parelles en categoria femenina i masculina de cada Universitat.
El CCU d’Escacs (pendent de validar) es celebrarà el 2 d’abril a les instal.lacions de la UVic-UCC.
Els CCU Snowboard Cross es celebrarà el dilluns 21 de març a l’estació de La Molina, i s’integrarà dins una prova de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern. El campionat és en format “open” i és obert no només a les universitats catalanes, sinó a qualsevol universitat.
El CCU de Duatló es celebrarà el 10 d’abril a la ciutat de Vic i s’organitza conjuntament amb el Club Natació Vic-ETB (organitzador de la prova) i la Federació Catalana de Triatló.

CCU2016