El carnet d’esports UVic s’espandeix a Granollers

Publicat per 18 de desembre de 2017

Els usuaris del carnet d’esports UVic disposen d’un parell d’avantatges esportius més, a la ciutat de Granollers. El Club Natació Granollers i el Club Tennis Pàdel Granollers s’afegeixen els avantatges que ja existeixen actualment.
Amb el Carnet d’Esports els estudiants, PAS i PDI de la UVic podran gaudir de l’accés gratuït a les piscines i gimnàs fitness del Club Natació Granollers i a les pistes de tennis i pàdel del Club Tennis Pàdel Granollers. El Servei d’Esports espera tancar en els pròxims dies algun avantatge esportiu més a la ciutat de Granollers.
Consulta tots els avantatges del carnet d’esports en aquest link.
A més, amb el carnet UVic (UValsUVic), la comunitat universitària, disposa d’un descompte del 40% al rocòdrom de l’IndoorWall Granollers. Consulta el descompte.