Arriben els Campionats Estatals universitaris

Publicat per 13 d'abril de 2018

Els mesos d’abril i maig és el torn pels campionats estatals universitaris. En aquests campionats hi prenen part els millors esportistes universitaris de cada disciplina en esports individuals, i en esports d’equip el primer classificat dels Campionats de Catalunya Universitaris.
Per part de la UVic, en aquest curs, no hi participarà cap equip, però en disciplines individuals 14 estudiants de la UVic competiran en els Campionats d’Espanya d’escalada, judo, esgrima, pàdel i taekwondo.
Els campionats, en els quals participaran els estudiants de la UVic estan organitzats per les universitats de Jaén, Oviedo i Almeria, amb el suport del Consejo Superior de Deportes.

Els estudiants UVic que competiran són els següents:
CEU Escalada (Cazorla-Jaén): Paula Alsina, Amandine Manon, Luken Hernandez i Ivan Terricabras.
CEU Judo (Mieres-Astúries): Noèlia González, Jenifer Ávalos i Thomas Bonnet.
CEU Esgrima (Almeria): Gerard Molinero
CEU Pàdel (Jaén): Maria Victòria Acuñas, Ana Ciurans, Adrián Gálvez i Xisco Acuñas.