Activitats del juny vinculades al grau de CAFE

Publicat per 3 de juliol de 2019

A continuació recordem les activitats que van tenir lloc el passat mes de juny vinculades al grau de CAFE i als seus membres que hem anat difonen a través de les nostres xarxes socials.

Activitats vinculades al grau de CAFE

– Acte de Graduació de la XV promoció de CAFE el 13 de juny.

– Realització de la Prova d’Aptitud Personal per a l’ingrés al grau de CAFE el 17 de juny.

– Presentació de l’edició 19-20 del Talent Esportiu Osona amb la col·laboració de Vic i Centelles. (Notícia de l’Apunt i a El 9 Nou)

– Exàmens de recuperació del segon semestre

– Martí Casals, investigador de l’SPARG, imparteix un seminari sobre bioestadística esportiva a Bilbao. (Notícia de l’Apunt)

– Toni Caparrós, membre de l’SPARG, ha explicat a “Els Matins” de TV3 el treball que desenvolupaven amb Martíc Casals per prevenir lesions als Memphis Grizzlies de la NBA

– Arribem als 600 seguidors a Instagram i als 1650 a twitter.

Activitats vinculades al professorat:

– Anna M. Señé publica, conjuntament amb altres autors, l’article “Support System for the Assessment and Intervention During the Manual Material Handling Training at the Workplace: Contributions From the Systematic Observation” a Frontiers in Psychology.

– Eric Lira deixa de ser professor per assolir nous reptes professionals a MBP School of coaches.

– Ernest Baiget publica un article a IJSPPjournal “Effects of Post-Activation Potentiation on Tennis Serve Velocity and Accuracy” , segon treball de la tesi doctoral de Manuel Terraza

– Gerard Piniés deixa de ser professor per assolir nous reptes professionals a Chivas (Mèxic).

– Gonzalo Flores, present al 2n Simposi contra el Bullying de la Fundació FC Barcelona on es presenten els resultats de l’estudi “Bullying i ciberbullying al futbol formatiu a Catalunya” del qual ha format part amb altres investigadors/es del grup de recerca GISEAFE. (Notícia de l’Apunt)

– Gonzalo Flores publica al darrer número (36) de la revista Retos l’article sobre l’experiència “Súper Mario Bross”.

– Jesús Soldevila és nomenat assessor de Down Catalunya. (Notícia l’Apunt)

– Judit Bort i Anna M. Puig, conjuntament amb altres investigadors/es validen el nou instrument autoadministrat de mesura del sedentarisme.

– Xavi Peña explica a Badalona Matí de Radio Ciutat de Badalona el conveni amb el Joventut de Badalona.

– Professorat de CAFE assisteix a la Jornada d’Innovació Docent organitzada pel CIFE: “El treball en equip dels estudiants: de la planificació a l’avaluació” el 27 de juny.

– Professorat de CAFE assisteix al 30th FIEP World Congress del 27 al 29 de juny a l’INEFC de Barcelona.

Activitats vinculades a graduats i alumnes:

– L’estudiant Marc Godayol serà el preparador físic de la selecció espanyola sub 19 dels World Roller Games que es disputaran a Barcelona els mesos de juny i juliol.