Activitats de l’abril vinculades al grau de CAFE

Publicat per 6 de maig de 2019

A continuació recordem les activitats que han tingut lloc el passat mes d’abril vinculades al grau de CAFE i als seus membres que hem anat difonen a través de les nostres xarxes socials.

Activitats vinculades al professorat:

– Gil Pla realitza una visita institucional a Alemania

– Xavi Santaella és l’Alumni_uvic treballador de la setmana. En Xavi és graduat CAFE de la promoció 2011 i del Màster de Secundària 2015 https://bit.ly/2WS1dvb

– Joan Arumí i Teresa Puntí formen part del grup de formadors de la “Sessió d’Especialització en avaluació formativa” adreçada al professorat de la UVic-UCC.

– Laia Anguita és noticia a El 9 Nou del 8 d’abril.

– Xavi Peña col·labora a l’article de la Revista Quo “¿Cuáles son las claves del uso de la crioterapia en el deporte? https://t.co/h1i0kF4L03

– El professor Gonzalo Flores realitza una estada Erasmus a la UNIVERSITÀ FORO ITALICO de Roma per compartir coneixements sobre l’aprenentage cooperatiu i l’educació física. L’estada ha tingut lloc del 8 al 12 d’abril.

– Els professors José Luis López i Ernest Baiget, juntament a l’alumne Marcos Borderías i el graduat Ismael Martín fan un estudi biomecànic al Trofeu Compte de Godó de tennis a Barcelona.

Publicacions i articles vinculats al professorat:

– “Mapes de localització dels clubs esportius dels alumnes de primer curs” elaborat per Josep Casanovas al bloc de CAFE de la UVic https://bit.ly/2UjZaDi

– “La participació al Dia Mundial de l’AF a Vic” elaborat per Laia Anguita, Núria Berenguer, Mercè Carrera i Dídac Herrero al bloc de CAFE de la UVic https://bit.ly/2Z3biXZ

– “El projecte DAC, un pas endavant en l’ensenyament a la universitat” elaborat per Joan Arumí al bloc de CAFE de la UVic http://bit.ly/2GfE8Nr

Activitats vinculades a graduats i alumnes:

– Adrià Gàlvez, estudiant, arriba fins als 1/8 de final al Campionat d’Espanya Universitaris de pàdel a València

– Anna Casarramona, graduada, és una de les 12 persones nominada a “Osonenc de l’any” que organitza El 9 Nou

Activitats realitzades en assignatures del grau de CAFE:

– Activitat Física per a Persones amb Discapacitat o Malalties Mentals (4t curs – Ona Castellsagué i Jordi Molas):

• xerrada de Laia Planella, entrenadora personal a Mifas, sobre l’entrenament adreçat a persones amb Diversitat Funcional. La xerrada va tenir lloc l’11 d’abril.

– Activitats Coreogràfiques amb Suport Musical (4t curs- professores Núria Berenguer i Laia Anguita):

• 2a sessió a l’alumnat de l’Institut de Gurb.
  • energiser del congrés internacional de salut Cohehre2019 de la UVic-UCC el 3 d’abril.
  • preparació de coreografies

– Bases de la pràctica (2n curs – Jordi Coma i Ramon Rosanas): pràctica de control del ritme l’1 d’abril.

– Primers Auxilis i Lesions Esportives (4t curs – Xantal Borràs i Francesc Marín): pràctica de valoració de la força realitzant els tests “Sigle Leg Hamstring Bridge Test” i “90º Push-up” l’1 d’abril.

– Didàctica EF II (3r curs – Gonzalo Flores): partits de Kinball per finalitzar l’assignatura

– Esports d’Aventura (4t curs – Àngel Santamariña):

• cap de setmana d’escalada a Solius i a Montserrat els dies 6 i 7 d’abril.
  • sortida de descens de barrancs

– Handbol (2n curs – Jordi Coma): Xerrada “De la iniciació al rendiment en etapes de formació” a càrrec de Toni Garcia

– Seminari de Pràctiques (3r curs):

• 2a sessió del Taller “Com fer un CV” a càrrec del servei de Carreres Professionals de la UVic-UCC. El taller es va realitzar el 3 d’abril.
  • 2a sessió de “Presentació de les Pràctiques II” a càrrec d’Eduard Comerma (coordinador del grau) i Dídac Herrero (coordinador de pràctiques del grau). La sessió es va realitzar el 3 d’abril.
  • Sessió de presentació del TFG a càrrec de Gil Pla (coordinador de TFG de la FETCH) i Eduard Comerma (coordinador del grau). La sessió es va realitzar el 10 d’abril.

– Treball Interdisciplinari (2n curs – Joan Callarisa, Eduard Comerma, Sílvia Jurado i Àngel Santamariña): sessió de logística de l’organització dels projectes de cada grup: comitè organitzador de la sortida (Des guides du Chamonix), activitat de boulder (Equipo siete) i activitat de ràpel (Perdiendo el Norte)

Altres activitats vinculades al grau de CAFE:

– Els programes de la UVic-UCC i el CAP El Remei són noticia a El 9 Nou. Liderats per les professores Anna Puig i Laia Anguita (tècnica del projecte) i amb participació del nostre alumnat.

– II conferència del projecte TEV del CEEAF “Millora de la coordinació a través de l’aprenentatge diferencial al Talent Esportiu Vic” a càrrec de Jordi Merino. La conferència va tenir lloc el 25 d’abril.

– Arribem als 1600 seguidors al Twitter

Activitats realitzades al màster de professorat de secundària:

– Engeguem el Programa DAC (Docència Alternança en Centres) del màster a l’intitut La Plana de Vic.