400kg de residus recollits en el tram Ripoll-Vic a la Ultra Clean Marathon

Publicat per 15 de maig de 2018

Una trentena de persones de la comunitat UVic (estudiants, pdi i pas) van participar a la Ultra Clean Marathon el dilluns 14 de maig en el tram de Ripoll a Vic (2a etapa de la cursa), un repte esportiu i ambiental amb l’objectiu de recollir el màxim de residus de la natura i conscienciar a les persones per respectar el medi ambient.
Tant l’etapa com l’acte final d’aquesta jornada va comptar amb la implicació de la UVic amb diverses accions adreçades a PDI, PAS i estudiants de la Universitat.
En el tram de Ripoll a Vic es van recollir un total de 400kg de residus.
Durant 7 dies, que es celebra la Ultra Clean Marathon els esportistes Albert Bosch i Nicole Ribera correran 7 maratons, és a dir 295 quilòmetres, en el transcurs de les quals, a més, recolliran residus i mostraran indrets naturals de gran valor a Catalunya.
Consulta les fotografies en aquest link

Grup UVic, amb l’Albert Bosch i la Nicole Ribera, a l’arribada a la Plaça de Vic

Grup UVic, A 5km per l’arribada. Molí d’en Llobet (Polígon Malloles)