357 inscrits als equips de la UVic-UCC

Publicat per 7 d'octubre de 2015

Aquesta setmana ha finalitzat la preinscripció per apuntar-se als equips de la UVic-UCC que participaran als Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip. Els estudiants podien apuntar-se a un total de 14 Esports; volei femení i masculí, bàsquet femení i masculí, futbol sala femení i masculí, handbol femení i masculí, futbol 11 masculí, rugbi 7 femení i masculí, waterpolo mixt i hoquei patins.
L’esport més sol.licitat ha estat el futbol 11 masculí amb 90 inscrits. En els esports que hi ha molts inscrits, l’entrenador té la tasca de fer una selecció per configurar un únic equip.
Els entrenaments han començat el 5 d’octubre i pel novembre i principis de desembre hi ha la primera jornada de competició.
110_5626[1]IMG_9972