La UVic-UCC i l’Institut Català de les Dones signen un conveni de subvenció

with No hi ha comentaris

La UVic-UCC i l’Institut Català de les Dones (ICD) van signar el dimecres 12 de desembre a la tarda, un conveni per subvencionar les activitats del 2018 relacionades amb els Estudis de Gènere. El Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (CEIG) de la UVic-UCC coordina l’activitat investigadora i la divulgació científica i l’ICD té com a objectiu fomentar la prestació de serveis de tot tipus a la dona. El conveni s’ha fet efectiu amb les firmes del rector de la UVic-UCC, Joan Masnou, i la presidenta de la Junta de Govern de l’Institut Català de les Dones, Núria Balada.

Les activitats d’aquest darrer any que justifiquen la subvenció són el projecte Camins, de mentoratge entre noies d’origen marroquí, la publicació del llibre Maria Dolors Orriols, l’escriptora lliure, de Montserrat Bacardí, accions per a la promoció de la dona com a cineasta, la transversalitat del gènere en la formació inicial de mestres i el primer seminari internacional “Adaptació a canvi climàtic i gènere: canvis globals i respostes locals”. També s’ha organitzat el premi als millors treballs de recerca de Batxillerat sobre gènere, així com el premi Francesca Bartrina al millor TFG en estudis de gènere.