3a trobada de Camins: Reflexionem sobre les trajectòries educatives

with No hi ha comentaris

El passat divendres va tenir lloc la tercera trobada grupal de Camins, projecte de mentoria entre iguals adreçat i protagonitzat per noies d’origen marroquí i liderat pel Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere. Aquesta trobada va córrer a càrrec de Núria Simó Gil, pedagoga, professora a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (Uvic-UCC) i Responsable dels materials educatius dins del projecte Camins.

La sessió va comptar amb l’assistència d’un total de 25 noies entre referents (estudiants universitàries) i participants (estudiants de secundària i batxillerat) residents als municipis de Vic, Manlleu i Torelló.

En aquesta trobada, celebrada al Campus Miramarges de la Uvic – UCC, el tema central de reflexió van ser les trajectòries educatives de les membres del projecte. En primer lloc, es va realitzar una dinàmica en la que es van compartir els “possibilitadors i limitadors” d’aquestes trajectòries des d’una perspectiva personal; i, en segon lloc, es va dur a terme una activitat en la qual es van elaborar propostes de millora de l’experiència educativa.

Les trobades grupals del projecte Camins tenen una periodicitat mensual i són l’espai col·lectiu on es reuneixen mentores i participants per a tractar i treballar diferents temes d’interès. La propera sessió, programada per al proper 13 de març, serà una formació sobre mentoria social específica per al grup de mentores.