El professor Juan Bertrán ens explica que els membres del consell consultiu de recerca de la Universitat de Ciències i Tecnologia organitzen un acte per mostrar la recerca que fan tant el professorat com els estudiants de doctorat vinculats amb la UST.  El protagonisme el tindran els doctorands i doctorandes que en un espai de 3 minuts ens presentaran el títol del seu projecte de tesis posant-lo en el context de projectes/línies de recerca del professorat. També en aquests 3 minuts hauran de anomenar els objectius principals de les seves tesis i, molt breument, la metodologia de la seva recerca.
L’acte, que va dirigit a tot el personal de la UST i als estudiants tant de grau com de màster i doctorat, tindrà lloc el dia 29 de setembre a les 10:00 a l’aula magna i esperem la participació de més de 25 ponents.