Per què estudiar un Grau en Enginyeria de l’Automoció a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya?

El grau en Enginyeria de l’Automoció és un grau d’orientació dual desenvolupat en col·laboració amb el Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya. Forma professionals altament qualificats en l’àmbit de l’enginyeria de l’automoció, amb una visió integral del sector i de les seves tendències, amb especial èmfasi en el paradigma emergent de la Indústria 4.0, i els capacita per a l’aplicació de les tecnologies més avançades en el disseny, la fabricació i el testatge dels automòbils i en la creació de nous sistemes de producció de vehicles més innovadors i sostenibles.

• 1.200 hores de pràctiques obligatòries remunerades en empreses del sector. Pla d’Estudis alineat amb les línies de treball més innovadores: vehicles elèctrics, conducció autònoma, hiperconnectivitat, robòtica col·laborativa, IoT.Metodologies docents avançades: Aprenentatge Basat en Projectes en tots els cursos, Multimodalitat.
  • Elevat contacte amb les empreses i amb els professionals del sector de l’automoció.
  • Gran facilitat per realitzar part del currículum, les pràctiques en empresa i el treball final de grau a l’estranger.
  • Impartició a Granollers.

Sortides professionals dels graduats en Enginyeria de l’Automoció

• Càrrecs tècnics i directius en empreses del sector de l’automoció nacionals i estrangeres.
  • Lideratge i gestió de projectes en departaments d’I+D+i, Control de Qualitat, etc.
  • Disseny, desenvolupament i test de nous vehicles.
  • Enginyeries i empreses de consultoria.
  • Equips de competició d’automoció
  • Administració pública, docència i recerca.

El primer grau en Enginyeria de l’Automoció de Catalunya en format dual