La Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya és un centre dinàmic, amb compromís per la docència i la recerca de qualitat amb criteris d’excel·lència acadèmica i un alt nivell d’internacionalització.

El nostre centre conjuga l’activitat acadèmica i de recerca en dues àrees principals de coneixement: l’àmbit de les tecnologies digitals i les enginyeries, amb els graus en Enginyeria Mecatrònica i de l’Automoció i el grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs, i l’àmbit de les biociències, amb els graus en Biologia, Biotecnologia i Biomedicina i el màster universitari en Anàlisi de Dades Òmiques.

Apostem per un model de formació de qualitat que situa l’estudiant al centre del seu aprenentatge. L’alt percentatge de classes pràctiques en tallers i laboratoris i l’ús de metodologies innovadores i participatives, que posen el focus en com l’estudiant aprèn i integra el coneixement, garanteixen que els estudiants es graduïn no només amb coneixements cientficotècnics fortament consolidats, sinó també amb competències transversals clau per treballar en projectes reals.

Som una Facultat en diàleg constant amb la comunitat científica, el teixit empresarial i el territori. Això ens permet conèixer les seves necessitats i preparar els i les nostres alumnes per esdevenir professionals que puguin liderar la resposta a aquests reptes de futur.

Malu Calle, degana de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries

Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya