La Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries es troba immersa en el procés de certificació de la implantació del Sistema de Gestió de la Qualitat (SGIQ). Els propers 25 i 26 d’abril rebrà la visita d’un Comitè d’Avaluació Extern constituït per l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

Entre les diferents audiències planificades es portarà a terme una audiència pública a la qual podran assistir totes les persones que estiguin interessades en expressar la seva opinió sobre l’SGIQ de la facultat. L’audiència oberta tindrà lloc el dia 26 d’abril de 12:30 a 13:00h. a l’aula T015 de l’edifici Torre dels Frares. Per altra banda, AQU posa a disposició el correu electrònic certificacio@aqu.cat per compartir els comentaris que es considerin oportuns.