L’equip de robòtica “Garrins Metàl·lics” de la UVic-UCC a Eurobot Spain 2024

L’equip de robòtica de la UVic-UCC Garrins Metàl·lics aquesta setmana es desplaça a Alcalá de Henares per participar el 12 i 13 d’abril al torneig Eurobot Spain 2024. La competició agrupa equips de l’Estat espanyol i els guanyadors tindran dret a accedir a la final europea del 8 a l’11 de maig a La Roche-sur-Yon (França).

Eurobot és un torneig de robòtica a nivell europeu on els equips han de construir un robot per resoldre, de forma totalment autònoma, un repte situat sobre una taula de 2x3m. El repte de l’edició 2024 s’anomena Farming Mars i els robots han de cultivar i replantar, de forma figurada, plantes per sobreviure al planeta Mart.

L’equip està format per Isaac Acevedo, Paola Viedma, Pau Llimargas, Narcís Gonzàlez, Pau Gardela, Jordi Sánchez Pau Tort. Els membres de l’equip són estudiants del grau en Enginyeria Mecatrònica, excepte Pau Tort el qual estudia Multimèdia. Aplicacions i Videojocs.  L’entrenador de l’equip és Sergi de las Muelas, enginyer Mecatrònic, actual professor del Grau en Enginyeria Mecatrònica i antic membre de l’equip Garrins Metàl·lics. A més, Isaac Acevedo actua, també, com a capità de l’equip.

En aquesta edició, acompanyen a l’equip un grup d’estudiants de 1r curs del Grau en Enginyeria Mecatrònica els quals han donat suport amb el disseny i construcció d’uns robots addicionals que col·laboren amb el robot principal. El grup de suport s’anomena Garrins Metàl·lics B i està format per Nicolás AlcarazOriol ArboniesJan MartínezGuillem de las MuelasDídac Fernández i Daniel Picazo.

Podreu seguir el torneig al web del torneig Eurobot o a través de les xarxes socials de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries i del mateix equip Garrins Metàl·lics.