Loading Map....

Date(s) - 20/04/2016

Aula Magna, Torre dels Frares

Category(ies)

Title: “Fighting cancer. How to defeat a multifaceted, fluctuating and partially unknown enemy”

Joan Seoane, PhDSeoane
Director of Translational Research at VHIO
Head of the Gene Expression and Cancer Laboratory
ICREA Research Professor, 2004
Member of the Executive Board of VHIO
Professor at the Universitat Autònoma de Barcelona
Member of the Executive Committee of the European Association for Cancer Research (EACR)
Member of the Neuro-Oncology Committees of Vall d’Hebron University Hospital

El director de Recerca Translacional del Vall d’Hebron Institute of Oncology parlarà el proper dimecres 20 d’abril de “Fighting Cancer. How to defeat a multifaceted, fluctuating and partially unknown enemy”. L’acte tindrà lloc a les 10.45h a l’Aula Magna.

El Dr. Joan Seoane és un investigador de gran prestigi en l’àmbit de la recerca oncològica i, especialment, en l’estudi dels mecanismes moleculars implicats en tumors cerebrals. En un estudi recent publicat a la revista Cancer Discovery han identificat mutacions específiques en les metástasis cerebrals, diferents de les que presenta el tumor primari. Algunes d’aquestes alteracions genètiques s’associen amb una major sensibilitat a diferents proteïnes, el que podria donar lloc a dianes terapèutiques per a noves teràpies dirigides.

Date: 20th of April at 10:45h.

Place: Aula Magna

UST_Seminar_Seoane__